fredag imorgon!

Hej alla fina!

förlåt för den otroligt dåliga uuppdateringen idag. Men direkt när jag kom hem färgade jag håret. Skulle bli typ ljusbrunt men blev rätt så mörkt. Inte svart men fick bort det röda i håret vilket var synd för tyckte det var rätt så snyggt. Menmen nöjd är jag iallafall! Efter det la jag mig direkt i sängen med mjukiskläder och satte igång en rulle. Så har typ degat i sängen sen jag kom hem från skolan. Förutom när jag skulle följa med mamma och handla mat.

Imorgon är det fredag också. Woho :D. Händer massa roligt i helgen. Ska in till stockholm på lördag för att shoppa och fira mamma som fyllde år i tisdags. Och på tisdag fyller jag år. Så det kommer bli riktigt trevligt! Sen direkt när jag kommer hem tror jag att jag ska hem till linnea och ha tjejkväll med henne, jenny, alexandra och tiffany. Så det kommer bli riktigt roligt! Men nu hade jag tänkt att se på big brother som jag faktiskt missade igår. Somnade innan tio till och med! Aja vi hörs imorrn, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0