fuck school

Hej alla fina! Hoppas att ni har haft en bra dag. Min har vart så sjukt seg. Kan ha berott på att det är måndag+att jag är så sjukt trött. Jaja dagen rullade på. Hade hk som sista lektion och där gjorde vi potatis och lök soppa. Ush så äckligt. Hatar lök. Sen vare bara hem igen. Åkte efter ett tag och handlade lite med mamma. Köpte bland annat ramlösa och tuggumin som jag ska ha imorrn. Wehoo jag slipper gå på vanliga lektioner. Är typ en kunskaps prov där jag och några till blev utvalda till. Så ska sitta i aulan från åtta till halv två och göra det. Något segt? Äsch skönare det än att ha vanliga lektioner! Dock är inte tisdagar så tråkiga så hade ju vart bättre att ha det en annan dag :(. Men ja har väll inge mer att säga nu. Så vi hörs sen. Puuuuuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0