GRYM HELG

Hej! Förlåt för uppdateringen. Men i fredags drog jag, Julia och Bella ut. Blev till en fest men stannade inte länge. Kom hem runt två tiden och slocknade direkt. Mådde inte sådäär helt super bra på lördagen. Jäävligt seg. Men på lördagen träffa jag Linnea och på kvällen var vi med Anton och Linus var riktigt trevligt och skönt att bara vara hemma och kolla på tv osv. Slutade med att Linnea och Linus sov kvar hos mig.
Idag vaknade vi super tidigt. Gjorde frukost och hade det mys. Sedan runt elva eller vare tolv? Drog jag och Linnea iväg till ösmo plantshop och fikade med mina päron. Riktigt mysigt!

Har iallafall haft en grym helg och nu laddar jag bara inför nästa helg. Party på G! Sen är det även påsklov snart. Gud så tiden går fort. Men ska äta nu. Knäppte endast en bild i helgen. Haha grym jag är. Hörs om ett tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0