hands up and touch the sky

Hej!

Precis ätit middag och ska snart dra på mig träningskläder. Måste bara vila magen lite. Så härligt att jag blivit på sånt tränings humör nu :D. Så till det ska jag kolla på top model. otaggad man blir då? Sitter dessutom och dunkar musik. Ååå tagg på hög nivå!

Hoppas er dag har vart bra iallafall. Min har vart super! Först vart i skolan. Gjort ett kunskapsprov i typ 4 timmar. Haha men var ändå rätt så chill. Slapp ju några lektioner ;). Efter skolan vart det centerum en snabbis med Linnea, sen åkte vi hem till henne. Men nu ska jag strax byta om till träningskläder och bege mig ner mot gymmet. Vi hörs!

åååå världens bästa taggningslåt. Starships were meant to fly, hands up and touch the sky, can't stop cause we're so high, let's do this one more time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0