lördag

God morgon!

Hoppas ni har sovit gott. Jag vaknade någon gång runt tio och då tog jag direkt upp datorn och tänkte blogga lite för er. aaaw. Iallafall så har jag mycket att göra idag. Ska börja dagen med en god frukost. Yoghurt med äpplen och kanel till det en chailatte. Visste ni förresten att enligt mig så är frukost dagens godaste måltid? Love it! Efter det ska jag träna. Äntligen. Har haft riktigt ont i huvet men idag känns det bättre. Sen ska jag packa också. Yes, tjejkväll med några tjejer hemma hos Nathalie. Ska äta thaimat och sova där.

Så nu ska jag dra mig upp ur sängen. Har alltid så svårt att komma upp ur sängen på morgonen. Om man får välja lixom. Ligga kvar under sitt varma duntäcke eller gå upp. Inte så svårt val. Nä men nu bara babblar jag. Hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0