Man har ju mått bättre..

Heeej! Förlåt för att jag inte bloggade något igår. Men direkt efter skolan drog jag och mami in till haninge för att hitta något som jag kunde ha på mig på kvällen. Så efter mycket letande fick jag med mig det jag ville ha + mitt aldelles första par riktiga converse. Tack mami!

Efter det vare bara hem och packa lite. Sen kom linnea och hennes mamma och plocka upp mig. Sedan bar det hem till henne och efter ett tag kom tiffany. Så fixade oss en hel del, käkade sen drog vi vidare till en lokalfest. Hade såå jävla kul! Så roligt folk fullt ös medvetslös. Haha elleeer? Nä men var grym musik, massa dans och galet roligt folk. Var dock tvungen att dra hem runt elva tiden för skulle upp och jobba tidigt imorrse. Såå vaknade runt halv sju imorrse. Man har ju mått bättre. Hade väldigt ont i magen  men annars vare helt ok! Så var bara att hoppa in i dushen och sen iväg till konditoriet för att jobba. Gick grymt bra! Var mycket folk och så men det gjorde inget. Haha var ju jävligt seg ;). Jaja nu har jag fixat mig och nu väntas gäster. En barndomsvän till mig som heter Frida och hennes familj. Riktigt roligt! Så får se om jag uppdaterar mer ikväll. Ni kanske bara kanske får en bild från igår, men har den på mobilen så då kommer den lite senare ;). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0