Måndag!

Hej alla fina! Hoppas allt är bra med er för med mig är det super :D. Även om det är måndag! Dagen har iallafall rullat på. Fick sluta någon timme tidigare också så slutade redan vid ett :D. Drog till centrum då, träffade Linnea och åkte hem till mig och chillade. Kollade på film och så! Sedan bestämde vi oss för att möblera om i mitt rum. Vart såå fint. Mycket bättre nu faktiskt.

Hade iallafall tänkt att träna ikväll men det orkar jag faktiskt inte med. Får ta det imorrn. Ajuste imorrn är det bio med klassen som gäller :D. Ska se hungerspelen på kvällen. Ser verkligen fram emot det eftersom att jag har läst boken som var helt otroligt bra. Men nu ska jag kolla lite bloggar och så. Hörs om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0