My birthday

Hej! Har haft en sjukt bra dag. Vaknade med sång och fick lite paket. Hur glad som hellst över allt! Efter det var det bara att dusha, fixa sig lite och bege mig av mot skolan. Blir så himlans glad över att så många gratta mig. You rock! Skolan gick iallafall jävligt segt. Haha, men med mina favorittjejer är ändå allting alltid kul.

På kvällen blev det lite mera firande med familjen och min andra halva Linnea. Fick så fina presenter av henne. Tack tack tack tack så himlans mycket! Världens finaste vän. Så ett tack till det jag fick av dig räcker nog inte. Love you! Men nu är denna dagen över. Tråkigt, men ändå inte. Äsh vet inte hur jag tänkte där. Älskar att få presenter! Nu kollar jag iallafall på lyckan i La. Lägger upp presenterna jag fick av päronen och av brorsan nu så får ni det jag fick av linnea imorrn!





så himlans glad över allt. preis det jag önskat mig. Tack min fina familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0