next: tandläkarn

Godmorgon! Hoppas ni har sovit gott inatt. Jag har sovit riktigt bra iallafall. Tror det har att göra med när jag möblerade om lite i mitt rum(flyttade sängen till andra sidan och så). Men håller iallafall på å fixa mig för fullt nu. Haha eller? Går fortfarande runt i morgonrock så kanske ska skynda mig lite. Ska med 7 över nio tåget in till haninge för att spänna tandställningen. Hinner nog dessutom gå runt i lite affärer ;).

Men tänkte bara skriva ett litet morgoninlägg så ni har något att läsa om medans jag är i skolan. Brukar ju faktiskt inte göra det, men nu hade jag ju lite extra mycket tid. Men nu ska jag platta håret och så. Hörs om ett tag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0