Now you're just somebody that i used to know

Varken tränade eller pluggade. Tja jag kommer få IG på matte provet? Jaja det går som det går. Och träna orkade jag inte. Är helt slut i kroppen och ligger faktiskt i sängen nu och väntar på att big brother ska börja.

imorgon är det fredag. Woho! Massa planer. Först in till haninge med mami. Ska försöka hitta något fint till kvällen. Sen blire party! Dock måste jag ta det riktigt lungt och vara hemma tidigt. Ska upp och jobba dagen efter halv nio till halv fem så lär ju vara jääävligt trött när jag kommer hem. Men bara så att ni vet kommer uppdateringen suuuuga i helgen. Har väldigt mycket planer. Så vi hörs när vi hörs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0