Nyss tränat

Hej! Tänkte att eftersom att jag är lite förkyld och så så ska jag inte träna, men tyvärr kunde jag inte motstå. Så fick bli 40 min på crossen och 110 situps. I'm awesome! Efter det fick det bli en kall dush. *brr* men så skönt.

Nu ligger jag i sängen och väntar på big brother som börjar om si sådär 10 minuter. Har även lite kiwi och sånt bredvid mig. Visste ni förresten att kiwi är en utav dom nyttigaste frukterna. Llikaså granatäpple. Innehåller massa vitaminer och gör huden fräsh. Visst alla är nyttiga och så, men tex vindruvor och bananer innehåller mycket fruktsocker som inte är lika bra. Dessutom är kiwi så jävla gott :D. Men efter big brother blire å sova. Somnar nästan direkt efter det. Så vi hörs imorrn. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0