sjukt rolig helg

Hej snyggingar :D

Hemma nu efter en otrolig rolig helg. Hade tjejkväll med tjejerna hemma hos Nathalie och åt thaimat till en början. Sedan så kollade vi på tv. Svullade som faaan. Haha så blir verkligen att träna ikväll. Men hade sjukt kul och somnade runt fem imorrse. Oups!

Men nu är jag hemma och ska nog dusha av mig lite. Känner mig inte sådär meeega fräsh må jag säga. Har inget planerat idag faktist. Blir nog att plugga lite. Woho! Hade med mig lite plugg hem för tänkte plugga över lovet men har ju knappt haft tid till det. Så bäst att sätta igång nu. Hörs om ett tag!

tyvärr så glömde jag att jag hade kameran med mig. Som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0