STHLM imorrn!

Hej alla fina! Hoppas ni har haft en bra kväll. Min har vart helt perfekt. Åkte först och handlade lite godis och hyrde film. Sen raka vägen hem till Linnea för en riktigt mysig kväll. Kolla på film, snackade en hel del, spillde cola (oups!) och kollade på big brother. En riktigt mysig kväll, minus colan dåra ;).

Imorrn bär det av mot stockholm vid två tiden. Ska in dit med hela familjen för shopping och sedan middag på söder. Ska fira både mamma och mig. Fast jag har ju inte fyllt år än. Fyller på tisdag. woop wooooop :D. Ska se till att komma hem med ett par jeans jag spanat på på Lindex. Kanske blir en tidig födelsedags present? Vi får väll se. Sen måste jag passa på att gå in på hollister och förhoppningsvis få med mig hem det jag så läänge velat köpa. Måste alltid gå in på hollister när jag är på stan. Tycker dom har så jävla coola kläder. Sååå min stil :D. Love it! Men nu ska jag kolla på film för ska upp rätt så tidigt imorrn. Får hoppas att jag mår någolunda bra så kan jag träna. Men mer om det imorrn. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0