vi kör väll på en sån här rå

Tio första
Första bästa kompis: Josefin strandberg tror jag
Första bil: ferrari you know
Första kärlek: aldrig varit riktigt kär
Första husdjur: katt
Första semester: hm.. grekland tror jag?
Första jobb: konditoriet
Första riktiga kärlek: -
Första piercing: om öronen räknas så är det mitt svar
Första konsert: britney spears

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken: vodka och fanta
Senaste bilfärd: till skolan
Senaste filmen du såg: hungerspelen
Senaste ringda telefonsamtal: mami
Senaste bubbelbadet: i danmark i januari
Senaste spelade cd: kommer inte ihåg faktiskt
Senaste inköp: vindruvor och bubbelvatten
Senaste gången du grät: var ett tag sen
Senaste måltiden: sallad

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: mja
Fastnat med blicken i någons urringning: haha säkert
Fått ditt hjärta krossat: jarå
Haft ett one night stand: Nej
Sagt att du älskar någon utan att mena det: inte vad jag kommer ihåg
Busringt till någon: jaaa

Sju saker du har på dig just nu
1. bh
2. Trosor
3. jeans
4. linne
5. Strumpor
6.
7.


Sex saker du gjort idag
1. dushat
2. vart i skolan
3. kollat på top model
4. smsat
5. pratat i telefon
6. Skrattat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. träna
2. mobil
3. vänner/familj
4. kladdkaka
5. shoppa

Fem personer du kan berätta allt för
1. Linnea
2. Julia
3. Mamma
4.
5.

Tre val
Blått eller rött? blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. resa jorden runt
2. ha ''mitt dröm bröllop''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0