wopp wooopp

Hej! Hoppas ni har haft en toppen dag. Min har faktist vart både bra och dålig. Det dåliga var väll att jag inte alls mår bra. Lite feber, jätte förkyld och ont i huvet. Men det tar man ju sig igenom ;)? Det braiga var väll att jag fick reda på mina nationella prov som gick helt okej faktistkt. Jäätte glad över att min lärare tyckte att muntliga delen gick asbra. Wopp wopp :D. Slutade iallafall runt halv fyra och direkt när jag kom hem hade min klänning trillat ner i brevlådan. Så slet som ett djur och provade den. Satt som en smäck! Gaaah va snygg den var :D. Dock satt den lite löst men det är bara att sy in. Nj ligger jag iallafall i sängen och kollar på top model. Love it! Ingen träning för mig ikväll. Mår inte särskilt bra så får ta det lugnt. Aja vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad fick du på svenska muntliga becca? :D <3

2012-03-07 @ 17:55:48
URL: http://linneaalundstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0